lørdag 6. august 2011

Sikkerhet på Sjøen!


Nå under semestern så passade jag på att gjøre noe som jeg lenge har tenkt på. Att teste flytedressen og se hvordan den fungerer. Dette må jeg si att det var en grei opplevelse, og noe som alle skulle prøve med sine flytedresser. Man vet ju aldrig når uhellet er fremme og man faller i vannet.
Flytegenskaperna var meget god i min dress, men att sen ta seg opp i båten det var vanskeligare. Flyte dressen blir ganske så tung når man legat i vannet en stund.
Dette e noe som alle bør trene på. Hvordan tar jeg meg opp i båten min visst jeg faller i vannet?
Nå vet jeg i vart fall hvordan min flytedress fungerer og hvordan jeg best tar meg opp i båten min visst uhellet er fremme og jeg faller i vannet.
Teste og prøv du å!!!

TENK SIKKERHET PÅ SJØEN!

Ingen kommentarer: