onsdag 22. juni 2011

Ny pb på meg

Etter en liten prat med min mentor tidligere i veka så ble vannet bestemt. Så jeg dro meg ut av senga ved 04 tiden i morges. Trøtt som et dyr la jeg av gårde mot vannet. Tok ikke lange tiden, rakk faktiskt ikke å begynne å drikke kaffen før det hogg. Sinna gjedde på 5990gr, glemte å ta lengden på denne. Fikk kjørt i typ 15min til så satt gjedde nummer to på rundt fire kilo. Etter en drøy time senere var det på'n igjen. Denne veide 5860gr, tok ikke lengden på denne heller. Begynner en å bli glemsk mon tru? Så så jeg at det var noe klabb og babb ute på det ene bordet, pokker å. Bare å få bord hel..... inn noe som er en kamp i seg selv. Fikk løs den ene lina som hadde kjærvet seg fast og konstantere at det var fisk på. Etter mye klomsing og banning var fisken i båten og ny pb var et faktum. Ørret faktisk, og jeg som var ute etter gjedde. Denne hadde også samme vekt som gjedda 5860gr men denne tok jeg lengden på og er prikk 80cm. Beklager det ræva bildet.
Published with Blogger-droid v1.7.0

Ingen kommentarer: