lørdag 6. november 2010

En kan begynne å lure

Som sikkert flere har fått med seg så fisker vi i AGK en del på foxen med blandet resultat, vi har tilgode å få lurt opp en pen gjedde madam i dette vannet.
Min PB i dette vannet er på 6850gr men lengden husker jeg ikke. Praten går om at den Rds Baronen fisker i Foxen og med lykket resultat ville jeg si, kjenner igjen noen av plassene også(Mener jeg på i alle fall).

Når en tar en titt på Martin Sethman sin blogg http://rodabaronen.blogspot.com/ så kan en begynne å lure hva i all verden man gjør feil.
Noe av svaret ligger jo i det han skriver. Vi kjører nok rett og slett for fort.
Ser ut til at vi fisker på samme plassene men noe jeg leste var at han kjørte med store wobblere(25cm og oppover) og en fart på 1,5knop.

Idag er Hjorten opp å denger og troller litt på foxen så en får nok ta en samtale med han og kanskje han avslører noen tips.
Denge fiske har jeg aldri prøvd på foxen men det funker jo mange andre steder så hvorfor ikke her opp også.

Skitt fiske til alle som er ute å nyter det hærlige høst/vinter været.
'

Ingen kommentarer: