onsdag 20. oktober 2010

Veien til betes bygging

Ja nå er formen til å støpe bly staver i boks, pen er den ikke men den funker...
Har jo mengder med bly liggenes utved veggen her så støping blir det til helga.

Ellers har jeg fått mange gode tips av michael  på forumet anngående hva som en bør bruke og en liten "how to do" liste.

I kveld har jeg fått forseglet min prototype men ikke fått testet den enda.
Det kommer jeg til å prøve etter fiske turen med team ludde i morgen, hvis gangen da er bra så kommer jeg til å lage nok sjeèr til hele batchen.
Da er det bly og lakk som gjelder.
Skal en tur på BT i morgen for å handle airbrush sprøyte og prøve meg litt, dette er nok ikke enkelt men skal da heller ikke lage wolfcreek beten heller men old school farge kombinasjoner.

Skal også få ordnet tørkehjulet så jeg får lufttørket de.

Det kommer mere bilder i løpet av helgen da jeg er bedre i gang, ikke mye å ta bilder av nå.
Skal også prøve å få tatt en liten video snutt som viser gangen på betet.

Ingen kommentarer: