torsdag 9. september 2010

Klargjøring innfor Høsttreffen

Ja i morgen skal jeg innstalere VHF, det kommer til å bli artig å prate med de andre over vhf mens vi er ute på vannet.
Skal også bytte olje og filter på trolling motoren mens den store skal få nye plugger.
Få på plass begge trim-flapsene skal også ordnes pluss ordne styringen mellom motorene.
Ny teleflex til den lille er også på G, så slipper jeg å gå bak hver gang jeg må justere hastigheten.
Har noen andre små tingen jeg også må ordne med før den er klar men ikke store greiene.
Er jo litt moro å holde på med båten men ser virkelig ikke fram imot i vinter da jeg skal pusse ned hele båten under vannlinja for så å ta topp-coat på den igjen for å få den tett.   Den synker ikke for men den synker og det er ikke noe moro.

Ingen kommentarer: