fredag 16. oktober 2009

Knall fiske tur

Dagen i dag skulle for meg gå inn i historie bøkene.
Dagen begynnte med at klokka ringte 03:00 og da var det opp å hoppe.
Satt meg i bilen og dro avgårde, jeg ville ikke treffe rush traffiken i oslo derfor reste jeg tideli.

Målet for dagen var å få 20kg til innmeldingen til PikeWallis noe jeg greide rimelig fint hvis jeg får si det selv.

Vel ute i båten så var det ikke det store bettet å skryte av men det begynte med et par sniper før den første over 5kg hogg og fighten gikk helt uten problemer selv med sterk vind.
Det skulle bli flere på like over 5kg selv om det var langt imellom de.

Så plutselig da alt håp var ute så hogg det til og jeg kjente direkt at dette var 6kg+ men det var ikke rare fighten før jeg fikk ho inn til båten da stakk ho avgårde som om den skulle vært skutt ut av en kanon.
Etter mye fomling med å få fram håven (Type gigantisk) så fikk jeg henne i nettet.
Vekten stoppet på 10800gr og tommestokken viste 114cm, dette er den desidert groveste ryggen jeg noen sinne har sett.

Denne viste seg å være den de likte best i dag

Som steinar pleier å si "Det er bare å nøte på" noe som viser seg på kartplotteren
 
5100gr 92cm
 
5770gr 94cm
 
5860gr 94cm
 
10800gr 1140cm
 

 
 

Ingen kommentarer: